بايد به فکر تنهايی خودم باشم
تاريخ : یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, | 6:47 | نویسنده : Ali


بايد به فکر تنهايی خودم باشم

دست خودم را می‌گيرم و

از خانه بيرون می‌زنيم.

در پارک

به جز درخت

هيچ‌کس نيست.

رُوی تمام نيمکت‌های خالی می‌نشينيم

تا پارک،

از تنهایی رنج نبرد.

دلم گرفته

ياد تنهايی اتاق خودمان می‌افتم

و از خودم خواهش می‌کنم

به خانه باز گردد...!



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت21:02---28 بهمن 1392
هوای فاصله سرد است...
من از کلاف دلم برایت خیال گرم میبافم...
مرسی گلم


negin
ساعت14:37---27 بهمن 1392
"و از خودم خواهش میکنم...به خانه بازگردد...!"
عالی...
ولی...حالمو خراب کرد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • کوه
  • ابر جادو